آدرس سامانه فروش کتاب درسی + تقویم زمانی سفارش-راهبرد معاصر

آدرس سامانه فروش کتاب درسی + تقویم زمانی سفارش

دانش آموزان و والدین آنها با مراجعه به سامانه فروش کتاب درسی می توانند کتاب های پایه تحصیلی مورد نظر خود را سفارش دهند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 28
کد خبر: ۹۳۴۷۶

به گزارش راهبرد معاصر سامانه فروش کتاب درسی به نشانی https://www.irtextbook.ir/ در دسترس دانش اموزان و والدین آنها است تا با مراجعه به آن نسبت به ثبت نام کتاب درسی اقدام کنند. در سایت فروش کتاب درسی ثبت سفارش بر اساس تقویم زمانی سفارش انجام می شودو در این تقویم زمان ثبت نام پایه های مختلف مشخص شده است. بر اساس این تقوسم ثبت سفارش برای پایه های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم به پایان رسیده است. در این میان ثبت سفارش برای پایه اول ابتدای از دیروز 6 تیر ماه 1400 آغاز شده و تا 9 شهریور ادامه دارد. همچنین پایه های تحصیلی هفتم و دهم نیز از دیروز تا 15 شهریور می توانند نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند. در این تثویم زمان اصلاح سفارش نیز برای تمام پایه های تحصیلی بین 12 تیر تا 31 شهریور در نظر گرفته شده است.

 

 تقویم زمانی و نحوه ثبت سفارش در سامانه فروش کتاب درسی

ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1401-1400 تمامی دوره های تحصیلی از طریق سامانه www.irtextbook.ir  یا www.irtextbook.com  و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می شود. لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1401-1400 بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام نمایند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

آدرس سامانه فروش کتاب درسی + تقویم زمانی سفارش

ثبت نام کتاب درسی

 

 

شيوه ثبت نام و ثبت سفارش سامانه فروش کتاب درسی

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه می باشد.

آدرس سامانه فروش کتاب درسی + تقویم زمانی سفارش

 

سایت فروش کتاب درسی

 

کتاب های درسی دانش‌آموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود.

ثبت سفارش در سامانه فقط در صورتی امکان پذیر است که ثبت نام شما توسط مدرسه برای سال تحصیلی 1401 - 1400 در سامانه سیدا نهایی شده باشد.

 

وظایف مدیران مدارس پس از ثبت سفارش کتب درسی

مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز نمایند.تبصره: دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش فردی اقدام نمایند.تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود.از منوی «آمار فروش مدرسه» حتماً تعداد دانش‌آموزان باقی مانده و بدون سفارش کتاب درسی را ملاحظه و نسبت به ثبت سفارش آنان اقدام نمایید.دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) می‌باشد؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه امکان‌پذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز ممنوع می‌باشد.ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سناد انجام می شود.

 

 

فیلم / راهنمای ثبت سفارش در سامانه فروش کتاب درسی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار